VEEL OP WIELEN EN MEER... VOOR DE BESTE PRIJS!
Verzending: Nederland België Duitsland 

Verzending

Afhankelijk van de afmetingen van het pakket wordt uw bestelling van maandag t/m vrijdag verzonden met GLS of DHL.
In de regel wordt uw bestelling verzonden met GLS.
Alleen pakketten met een gordelomvang boven 300 cm (1x lengte + 2x hoogte + 2x breedte) worden met DHL verzonden.
In de praktijk zijn dit enkele kinderauto’s en fietsen.

Bezorging

Ruim 95% wordt de volgende werkdag bij de geadresseerde aangeboden.
De levertijd naar België en Duitsland is 1 á 2 werkdagen.
U ontvangt in de loop van de dag een e-mail met de Track & Trace link van de zending.
Mocht u constateren dat het adres niet juist is ingevuld, wilt u ons dan z.s.m. informeren zodat we dit bij de desbetreffende vervoerder nog kunnen laten wijzigen ?
BVD voor uw medewerking.

Zaterdag levering

Zaterdag levering is ook een optie. Hiervoor geldt een toeslag van € 2,95.
Deze optie is alleen geldig voor levering binnen Nederland en indien de voorraadstatus Op voorraad is.
Ruim 95% wordt op zaterdag aangeboden tussen 09.00u en 15.00u.

Verzendkosten

Indien er geen Gratis Verzending van toepassing is staan de verzendkosten specifiek vermeldt bij het betreffende artikel.
Voor levering in België geldt een toeslag van € 2,95 en voor levering in Duitsland een toeslag van € 3,95.

Onderstaand meer informatie m.b.t. de procedures van GLS en DHL.

GLS

Algemeen

Ongeveer 95% van de verstuurde pakketten wordt de volgende werkdag geleverd.
GLS biedt een pakket maximaal 2x aan.
Als u bij de eerste afleverpoging niet thuis bent ontvangt u een kaartje in de brievenbus om een nieuwe afspraak te maken via de website voor een 2e afleverpoging.
Indien u vragen heeft aan de klantenservice van de GLS dan kunt u bellen naar 0885883800 of een e-mail sturen naar klantenservice.oost@gls-netherlands.com

Track & Trace informatie

U ontvangt in uw e-mail een link met de Track & Trace informatie van GLS.
Mocht u deze niet ontvangen hebben dan kunt u deze nog bij ons opvragen door een e-mail te zenden naar info@djimmi.nl of even te bellen naar 0485520524.
Klik HIER om uw GLS pakketnummer in te geven voor nadere informatie m.b.t. de levertijd.
Wilt u uw pakket toch op een ander tijdstip of afleveradres laten bezorgen dan kunt u kiezen voor de “Flex Delivery Service”.

Deze service van de GLS wordt hieronder toegelicht.


Flex Delivery Service

In de e-mail die u ontvangt van GLS met de Track & Trace informatie is er ook de mogelijkheid om te kiezen voor de Flex Delivery Service.
Bij de Flex Delivery service heeft u tot 00:00u de tijd om nog:
- een afwijkend afleveradres te kiezen
- een afwijkende afleverdag te kiezen
- uw pakket af te laten leveren bij één van de 700 GLS pakketshops
- uw pakket af te laten leveren bij een GLS Depot

Niet thuis bericht

Heeft u een “NIET THUIS BERICHT” ontvangen in uw brievenbus dan kunt u HIER aangeven hoe u uw pakket in ontvangst wilt nemen.

Pakketshops GLS

Inmiddels is het aantal pakketshops van de GLS tot ruim 700.
Hoogstwaarschijnlijk zit er ook één bij u in de buurt zodat u uw pakket hier af kan laten leveren en u zelf het pakket op een door u gewenst tijdstip af kunt halen.
Klik HIER om te kijken welke pakketshop bij u in de buurt zit.

GLS Depots

Klik HIER om te kijken welk depot bij u in de buurt zit.
PS. Let wel op de openingstijden van het desbetreffende depot om teleurstellingen te voorkomen.

Vragen/opmerkingen GLS

Heeft u nog vragen/opmerkingen voor de GLS dan kunt u deze HIER ingeven.
U krijgt dan zo snel mogelijk van GLS bericht.

DHL


Verwachte levertijd

U kunt HIER klikken voor een verwachte bezorgtijd indien in de Track en Trace geen gerichte levertijd wordt aangegeven.

Ander Bezorgmoment

Via onderstaande link kunt u het bezorgmoment wijzigen.
https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/bezorging-wijzigen

Briefje Brievenbus Bij Niet Thuis

Indien u niet thuis was dan laat onze bezorger een gele kaart bij u achter en kunt u een nieuwe bezorgafspraak maken met uw zending nummer en postcode.
Wijzigen kan op de dag waarop u de kaart ontvangt.
Indien geen gebruik wordt gemaakt van de opties wordt de zending de volgende werkdag opnieuw aangeboden.

Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL

Deze status is niet geheel correct omdat de bestelling wel bij Djimmi is opgehaald (mits aangemeld voor 16.00u).
DHL is alleen nog niet in  de gelegenheid geweest om de zending te scannen en te verwerken.
De zending zal waarschijnlijk 1 dag vertraging oplopen.
Het advies is om via de Track en Trace de zending te volgen.

Niet Bezorgd

Indien het pakket niet is afgeleverd volgens de gegevens van de Track en Trace of er onduidelijkheden zijn m.b.t. de status van uw zending dan kunt u contact opnemen met DHL (zie onderstaande contact gegevens).
E-mail: backoffice.arn@dhl.com
Telefoon: 088 3454300

Bezorgd niet ontvangen

Mocht de Track en Trace aangeven dat het pakket is bezorgd en u heeft uw zending niet ontvangen dan kan het zijn dat de chauffeur uw zending bij één van uw buren of elders in de straat heeft bezorgd en vergeten heeft om een briefje bij u in de brievenbus te plaatsen.
Mocht dit niet zo zijn dan kunt u DHL een onderzoek (o.v.v. uw zending nummer) op laten starten om uit te zoeken waar het pakket zich bevindt.
DHL heeft hier tot maximaal 5 werkdagen de tijd voor om dit uit te zoeken.
E-mail: backoffice.arn@dhl.com
Telefoon: 088 3454300

Ter Info

DHL kent 2 producten die afhankelijk zijn van de afmetingen en het gewicht.

DHL For You

Maximale afmetingen L x B x H: 80 x 50 x 35 cm
Maximaal gewicht: 20 kg
Aflevering maandag t/m zaterdag
Maximaal 4 afleverpogingen bij niet thuis
Aflevering bij een DHL servicepoint mogelijk

DHL Europlus

Maximale afmetingen L x B x H: 120 x 60 x 50 cm
Maximaal gewicht: 31,5 kg
Aflevering maandag t/m vrijdag
Maximaal 2 afleverpogingen bij niet thuis
Aflevering bij een DHL servicepoint niet mogelijk

ALGEMEEN

Tips 

Wilt u niet dat uw bestelling bij uw buren aangeboden wordt dan kunt u dit in het kopje Opmerkingen in de bestelprocedure vermelden zodat we hier rekening mee kunnen houden.
Indien u uw bestelling op een bepaalde dag wilt ontvangen dan kunt u dit ook aangeven in het kopje Opmerkingen in de bestelprocedure.

Indien u afwezig bent op de bezorg dag dan zou u de bestelling ook aan kunnen laten bieden op een alternatief afleveradres.

Het is ook mogelijk om uw bestelling op uw werk af te laten leveren.
Vul dan bij het afleveradres in de bestelprocedure de naam van het bedrijf in en uw naam als contactpersoon.

Gebruikte Dozen

Djimmi.nl kan uw producten soms in gebruikte dozen leveren.
Dit om het milieu te sparen en natuurlijk ook om de kosten te drukken.

Ontvangst Bestelling

In het algemeen doet u er verstandig aan uw bestelling bij ontvangst te controleren op volledigheid en functionaliteit.
Dit om teleurstellingen te voorkomen als deze controle pas op een feestdag of verjaardag wordt uitgevoerd en er toch producten ontbreken, niet goed functioneren of beschadigd zijn.
Hieronder de passage in onze voorwaarden m.b.t. de procedure indien en er toch een product(en) ontbreken, niet goed functioneren of beschadigd zijn.

Sub 6.5

Indien een product defect of beschadigd blijkt te zijn direct na ontvangst of gebruik dan wil Djimmi.nl Koper verzoeken om dit per e-mail kenbaar te maken met een eventuele foto of video ter verduidelijking.
De foto of video kan dan via whatsapp naar het volgende mobiel nummer worden verzonden +31 (0)6 22295553.
Na ontvangst van de mail en beoordeling zullen we de Koper verzoeken om het product te retourneren of in overleg op te laten halen door Djimmi.nl.
Na ontvangst en constatering van de klacht zal Djimmi.nl het product gerepareerd retour zenden of (indien reparatie niet mogelijk is) zal er een nieuw exemplaar worden geleverd.
De gemaakte verzendkosten door Koper zullen door Djimmi.nl worden gerestitueerd.
Indien blijkt dat het een gebruikersfout betreft dan zijn alle verzendkosten voor rekening van de Koper.
De gemaakte kosten voor retourzending door Djimmi.nl zullen aan Koper in rekening worden gebracht.
Na ontvangst van de betaling zal het betreffende product worden geretourneerd naar de klant.

Mocht u echter tevreden zijn over uw bestelling dan geldt natuurlijk: Zeg Het Anderen of u zou nog een review kunnen plaatsen via onderstaande link.
https://www.kiyoh.nl/djimmi/beoordelen/
Het vergt slechts 1 minuut van uw tijd.
BVD voor uw genomen tijd en moeite.