VEEL OP WIELEN EN MEER... VOOR DE BESTE PRIJS!
 

Verzending

Uw bestelling wordt van maandag t/m vrijdag in de regel via de GLS verzonden.
Een uitzondering zijn hierop zijn zendingen met een pakket(ten) die door de grootte van de doos buiten een bepaalde maatvoering vallen.
Deze worden verzonden via de DHL. 
Ruim 95% wordt de volgende werkdag bij de geadresseerde aangeboden.
De levertijd naar België en Duitsland is 1 á 2 werkdagen.
Uw bestelling wordt standaard niet op zaterdag bezorgd.
Dit is echter wel mogelijk met een toeslag van € 3,95 (deze mogelijkheid geldt niet voor België en Duitsland).
In de bestelprocedure is er een optie voor deze mogelijkheid.
Voorwaarde voor de zaterdag levering is dat de voorraadstatus van het betreffende artikel(en) Op Voorraad is.
De verzending vindt in de regel plaats door de PostNL (in de namiddag volgt een e-mail met een Track & Trace link).
Accuvoertuigen en fietsen worden per express verzonden door de GLS.
Uw zending wordt dan gegarandeerd voor 17.00u op zaterdag bezorgd. 
Afhalen bij een pakketshop op zaterdag is ook mogelijk (mits geopend).
De bestelling dient dan uiterlijk voor donderdag 16.00u door Djimmi.nl zijn ontvangen.

Bij verzending van uw bestelling via de GLS ontvangt u in de namiddag een e-mail met een Track & Trace link en de opties van de Flex Delivery Service.
Via de Flex Delivey Service kunt u tot 24.00u op de dag voor bezorging, de bezorgdag wijzigen of het pakket bij één van de 700 PakketShops laten bezorgen.
De Track & Trace link wordt geactiveerd na de 1e scan op het depot. 
Via de Track & Trace link en onderaan Klik hier voor bezorgtijdvensters kunt u al een indicatie levertijd verkrijgen door in het vervolgscherm uw postcode in te vullen.
Hieronder een uiteenzetting van de Flex Delivery Service.

Bezorgopties vóór bezorging.

1.            Bezorging op hetzelfde adres op een bepaalde datum binnen een specifiek tijdvenster van drie uur
2.            Ophalen bij een GLS PakketShop - Klik HIER voor een pakketshop bij u in de buurt.
3.            Ophalen bij een GLS-depot - Klik HIER voor het dichtstbijzijnde depot bij u in de buurt
4.            De zending weigeren

Nadere informatie GLS

Indien u afwezig bent bij de bezorging krijgt u een kaart in de brievenbus waarop één van onderstaande opties is ingevuld door de vervoerder.

1. Uw bestelling is bezorgd op een ander afleradres (adres wordt vermeld op de kaart).
2. U kunt een afspraak maken voor de bezorging van uw bestelling op een andere dag of de bestelling afhalen bij een pakketshop of depot via:
   - https://www.gls-info.nl/ai (Gratis)
   - T 0900 - 1116660 (€ 1,-- per gesprek - 08.00u - 22.00u)

Bij verzending van uw bestelling via DHL ontvangt u in de loop van de dag e-mail met een Track & Trace link.
U kunt HIER  klikken voor een verwachte bezorgtijd indien uit de Track en Trace geen gerichte levertijd wordt aangegeven.

VERZENDKOSTEN

Indien er geen Gratis Verzending van toepassing is staan de verzendkosten specifiek vermeldt bij het betreffende artikel.
Voor levering in België geldt een toeslag van € 3,95 en voor levering in Duitsland een toeslag van € 6,95.

TIPS: 

Wilt u niet dat uw bestelling bij uw buren aangeboden wordt dan kunt u dit in het kopje Opmerkingen in de bestelprocedure vermelden zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Indien u uw bestelling op een bepaalde dag wilt ontvangen dan kunt u dit ook aangeven in het kopje Opmerkingen in de bestelprocedure.

Indien u afwezig bent op de bezorg dag dan zou u de bestelling ook aan kunnen laten bieden op een alternatief afleveradres.
Het is ook mogelijk om uw bestelling op uw werk af te laten leveren.
Vul dan bij het afleveradres in de bestelprocedure de naam van het bedrijf in en uw naam als contactpersoon.

GEBRUIKTE DOZEN

Djimmi.nl levert uw producten in gebruikte dozen.
Dit om het milieu te sparen en natuurlijk ook om de kosten te drukken.

ONTVANGST BESTELLING

In het algemeen doet u er verstandig aan uw bestelling bij ontvangst te controleren op volledigheid en functionaliteit.
Dit om teleurstellingen te voorkomen als deze controle pas op een feestdag of verjaardag wordt uitgevoerd en er toch producten ontbreken, niet goed functioneren of beschadigd zijn.
Hieronder de passage in onze voorwaarden m.b.t. de procedure indien en er toch een product(en) ontbreken, niet goed functioneren of beschadigd zijn.

Sub 6.5

Indien een product defect of beschadigd blijkt te zijn direct na ontvangst of gebruik dan wil Djimmi.nl Koper verzoeken om dit per e-mail kenbaar te maken met een eventuele foto of video ter verduidelijking.
De foto of video kan dan via whatsapp naar het volgende mobiel nummer worden verzonden +31 (0)6 22295553.
Na ontvangst van de mail en beoordeling zullen we de Koper verzoeken om het product te retourneren of in overleg op te laten halen door Djimmi.nl.
Na ontvangst en constatering van de klacht zal Djimmi.nl het product gerepareerd retour zenden of (indien reparatie niet mogelijk is) zal er een nieuw exemplaar worden geleverd.
De gemaakte verzendkosten door Koper zullen door Djimmi.nl worden gerestitueerd.
Indien blijkt dat het een gebruikersfout betreft dan zijn alle verzendkosten voor rekening van de Koper.
De gemaakte kosten voor retourzending door Djimmi.nl zullen aan Koper in rekening worden gebracht.
Na ontvangst van de betaling zal het betreffende product worden geretourneerd naar de klant.

Mocht u echter tevreden zijn over uw bestelling dan geldt natuurlijk: Zeg Het Anderen of u zou nog een review kunnen plaatsen via onderstaande link.
https://www.kiyoh.nl/djimmi/beoordelen/
Het vergt slechts 1 minuut van uw tijd.
BVD voor uw genomen tijd en moeite.