VEEL OP WIELEN EN MEER... VOOR DE BESTE PRIJS!
 

INFORMATIE VERZENDING

VERZENDING EN BEZORGING

Uw bestelling wordt op maandag t/m vrijdag met onze reguliere vervoerder GLS verzonden (mits voorradig en besteld en betaald voor 16.00u).
Ruim 95% wordt de volgende werkdag bij de geadresseerde aangeboden.
De levertijd naar België en Duitsland is 1 á 2 werkdagen.
Uw bestelling wordt niet op zaterdag bezorgd.
Dit kan echter wel op verzoek via de PostNL m.u.v. fietsen vanaf 24 inch en accuvoertuigen.
U dient dit dan te vermelden in het kopje Opmerkingen in de bestelprocedure.

Bij verzending van uw bestelling via de GLS ontvangt u in de namiddag een e-mail met een Track & Trace link en de opties via de Flex Delivery Service.
Via de Flex Delivey Service kunt u tot 24.00u op de dag voor bezorging, de bezorg dag wijzigen of het pakket bij één van de 700 PakketShops laten bezorgen.
De Track & Trace link is actueel vanaf de volgende werkdag rond 10.00u echter wordt er geen indicatie levertijd vermeldt.
De indicatie levertijd wordt echter wel weergegeven via de Flex Delivery Service bij optie 1 en is zichtbaar vanaf 20.00u tot 23.59u op de dag van verzending.
Hieronder een uiteenzetting van de Flex Delivery Service.

Bezorgopties vóór bezorging.

1.            Bezorging op hetzelfde adres op een bepaalde datum binnen een specifiek tijdvenster van drie uur
2.            Ophalen bij een GLS PakketShop - Klik HIER voor een pakketshop bij u in de buurt.
3.            Ophalen bij een GLS-depot - Klik HIER voor het dichtstbijzijnde depot bij u in de buurt
4.            De zending weigeren

Bij verzending van uw bestelling via de PostNL ontvangt u een e-mail met het 3S nummer en een Track & Trace link.

NADERE INFORMATIE GLS

Indien u afwezig bent bij de bezorging krijgt u een kaart in de brievenbus waarop één van onderstaande opties is ingevuld door de vervoerder.

1. Uw bestelling is bezorgd op een ander afleveradres (adres wordt vermeld op de kaart).
2. U kunt een afspraak maken voor de bezorging van uw bestelling op een andere dag of de bestelling afhalen bij een pakketshop of depot via:
   - https://www.gls-info.nl/ai (Gratis)
   - T 0900 - 1116660 (€ 1,-- per gesprek - 08.00u - 22.00u)

VERZENDKOSTEN

Indien er geen Gratis Verzending van toepassing is zijn de verzendkosten € 6,95 per bestelling < 30 kg.
Voor levering in België geldt een toeslag van € 2,-- en voor levering in Duitsland een toeslag van € 3,--.
Bij een bestelling > 30 kg of afwijkende afmetingen zijn de kosten anders (dit staat ook specifiek vermeld bij de artikelomschrijving).
Bij levering Onder Rembours (contante betaling aan de chauffeur) geldt een toeslag van € 17,95.
Er kan niet Onder Rembours worden verzonden naar België en Duitsland.

TIPS: 

Wilt u niet dat uw bestelling bij uw buren aangeboden wordt dan kunt u dit in het kopje Opmerkingen in de bestelprocedure vermelden zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Indien u uw bestelling op een bepaalde dag wilt ontvangen dan kunt u dit ook aangeven in het kopje Opmerkingen in de bestelprocedure.

Indien u afwezig bent op de bezorg dag dan zou u de bestelling ook aan kunnen laten bieden op een alternatief afleveradres.
Het is ook mogelijk om uw bestelling op uw werk af te laten leveren.
Vul dan bij het afleveradres in de bestelprocedure de naam van het bedrijf in en uw naam als contactpersoon.

GEBRUIKTE DOZEN

Djimmi.nl levert uw producten in gebruikte dozen.
Dit om het milieu te sparen en natuurlijk ook om de kosten te drukken.

ONTVANGST BESTELLING

In het algemeen doet u er verstandig aan uw bestelling bij ontvangst te controleren op volledigheid en functionaliteit.
Dit om teleurstellingen te voorkomen als deze controle pas op een feestdag of verjaardag wordt uitgevoerd en er toch producten ontbreken, niet goed functioneren of beschadigd zijn.
Hieronder de passage in onze voorwaarden m.b.t. de procedure indien en er toch een product(en) ontbreken, niet goed functioneren of beschadigd zijn.

Sub 6.5

Indien een product defect of beschadigd blijkt te zijn direct na ontvangst of gebruik dan wil Djimmi.nl Koper verzoeken om dit per e-mail kenbaar te maken met een eventuele foto of video ter verduidelijking.
De foto of video kan dan via whatsapp naar het volgende mobiel nummer worden verzonden +31 (0)6 22295553.
Na ontvangst van de mail en beoordeling zullen we de Koper verzoeken om het product te retourneren of in overleg op te laten halen door Djimmi.nl.
Na ontvangst en constatering van de klacht zal Djimmi.nl het product gerepareerd retour zenden of (indien reparatie niet mogelijk is) zal er een nieuw exemplaar worden geleverd.
De gemaakte verzendkosten door Koper zullen door Djimmi.nl worden gerestitueerd.
Indien blijkt dat het een gebruikersfout betreft dan zijn alle verzendkosten voor rekening van de Koper.
De gemaakte kosten voor retourzending door Djimmi.nl zullen aan Koper in rekening worden gebracht.
Na ontvangst van de betaling zal het betreffende product worden geretourneerd naar de klant.

Mocht u echter tevreden zijn over uw bestelling dan geldt natuurlijk: Zeg Het Anderen of u zou nog een review kunnen plaatsen in onze Reviewspot of Klantervaringen.
Wij zouden u hier zeer erkentelijk voor zijn.
https://www.klantervaringen.nl/schrijf-een-ervaring?cid=49259&eid=keo58b3e104ef3b4

http://www.reviewspot.nl/djimmi#reviewForm