VEEL OP WIELEN EN MEER... VOOR DE BESTE PRIJS!
Verzending: Nederland België Duitsland 

Verzending

Uw bestelling wordt van maandag t/m vrijdag verzonden met DHL.
Ruim 95% wordt de volgende werkdag bij de geadresseerde aangeboden.
De levertijd naar België en Duitsland is 1 á 2 werkdagen.
U ontvangt in de loop van de dag een e-mail met de Track & Trace link van de zending.
U kunt HIER  klikken voor een verwachte bezorgtijd indien uit de Track en Trace geen gerichte levertijd wordt aangegeven.
Zaterdag levering is ook een optie. Hiervoor geldt een toeslag van € 2,95.
Deze optie is alleen geldig voor levering binnen Nederland en indien de voorraadstatus Op voorraad is.
Ruim 95% wordt op zaterdag aangeboden tussen 09.00u en 15.00u

Ander Bezorgmoment

Via onderstaande link kunt u het bezorgmoment wijzigen.
https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/bezorging-wijzigen

Briefje Brievenbus Bij Niet Thuis

Indien u niet thuis was dan laat onze bezorger een gele kaart bij u achter en kunt u een nieuwe bezorgafspraak maken met het  uw bezorgcode en postcode.
Wijzigen kan op de dag waarop u de kaart ontvangt.
Indien geen gebruik wordt gemaakt van de opties wordt de zending de volgende werkdag opnieuw aangeboden.

Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL

Deze status in niet geheel correct omdat de bestelling wel bij Djimmi is opgehaald (mits aangemeld voor 16.00u).
DHL is alleen nog niet in  de gelegenheid geweest om de zending te scannen en te verwerken.
De zending zal waarschijnlijk 1 dag vertraging oplopen.
Het advies is om via de Track en Trace de zending te volgen.

Niet Bezorgd

Indien het pakket niet is afgeleverd volgens de gegevens van de Track en Trace of er onduidelijkheden zijn m.b.t. de status van uw zending dan kunt u contact opnemen met DHL (zie onderstaande contact gegevens).
E-mail: backoffice.arn@dhl.com
Telefoon: 088 3454300

Bezorgd niet ontvangen

Mocht de Track en Trace aangeven dat het pakket is bezorgd en u heeft uw zending niet ontvangen dan kan het zijn dat de chauffeur uw zending bij één van uw buren of elders in de straat heeft bezorgd en vergeten heeft om een briefje bij u in de brievenbus te plaatsen.
Mocht dit niet zo zijn dan kunt u DHL een onderzoek (o.v.v. uw zending nummer) op laten starten om uit te zoeken waar het pakket zich bevindt.
DHL heeft hier tot maximaal 5 werkdagen de tijd voor om dit uit te zoeken.
E-mail: backoffice.arn@dhl.com
Telefoon: 088 3454300

Ter Info

DHL kent 2 producten die afhankelijk zijn van de afmetingen en het gewicht.

DHL For You

Maximale afmetingen L x B x H: 80 x 50 x 35 cm
Maximaal gewicht: 20 kg
Aflevering maandag t/m zaterdag
Maximaal 4 afleverpogingen bij niet thuis
Aflevering bij een DHL servicepoint mogelijk

DHL Europlus

Maximale afmetingen L x B x H: 120 x 60 x 50 cm
Maximaal gewicht: 31,5 kg
Aflevering maandag t/m vrijdag
Maximaal 2 afleverpogingen bij niet thuis
Aflevering bij een DHL servicepoint niet mogelijk

Verzendkosten

Indien er geen Gratis Verzending van toepassing is staan de verzendkosten specifiek vermeldt bij het betreffende artikel.
Voor levering in België geldt een toeslag van € 2,95 en voor levering in Duitsland een toeslag van € 3,95.

Tips 

Wilt u niet dat uw bestelling bij uw buren aangeboden wordt dan kunt u dit in het kopje Opmerkingen in de bestelprocedure vermelden zodat we hier rekening mee kunnen houden.
Indien u uw bestelling op een bepaalde dag wilt ontvangen dan kunt u dit ook aangeven in het kopje Opmerkingen in de bestelprocedure.

Indien u afwezig bent op de bezorg dag dan zou u de bestelling ook aan kunnen laten bieden op een alternatief afleveradres.

Het is ook mogelijk om uw bestelling op uw werk af te laten leveren.
Vul dan bij het afleveradres in de bestelprocedure de naam van het bedrijf in en uw naam als contactpersoon.

Gebruikte Dozen

Djimmi.nl kan uw producten soms in gebruikte dozen leveren.
Dit om het milieu te sparen en natuurlijk ook om de kosten te drukken.

Ontvangst Bestelling

In het algemeen doet u er verstandig aan uw bestelling bij ontvangst te controleren op volledigheid en functionaliteit.
Dit om teleurstellingen te voorkomen als deze controle pas op een feestdag of verjaardag wordt uitgevoerd en er toch producten ontbreken, niet goed functioneren of beschadigd zijn.
Hieronder de passage in onze voorwaarden m.b.t. de procedure indien en er toch een product(en) ontbreken, niet goed functioneren of beschadigd zijn.

Sub 6.5

Indien een product defect of beschadigd blijkt te zijn direct na ontvangst of gebruik dan wil Djimmi.nl Koper verzoeken om dit per e-mail kenbaar te maken met een eventuele foto of video ter verduidelijking.
De foto of video kan dan via whatsapp naar het volgende mobiel nummer worden verzonden +31 (0)6 22295553.
Na ontvangst van de mail en beoordeling zullen we de Koper verzoeken om het product te retourneren of in overleg op te laten halen door Djimmi.nl.
Na ontvangst en constatering van de klacht zal Djimmi.nl het product gerepareerd retour zenden of (indien reparatie niet mogelijk is) zal er een nieuw exemplaar worden geleverd.
De gemaakte verzendkosten door Koper zullen door Djimmi.nl worden gerestitueerd.
Indien blijkt dat het een gebruikersfout betreft dan zijn alle verzendkosten voor rekening van de Koper.
De gemaakte kosten voor retourzending door Djimmi.nl zullen aan Koper in rekening worden gebracht.
Na ontvangst van de betaling zal het betreffende product worden geretourneerd naar de klant.

Mocht u echter tevreden zijn over uw bestelling dan geldt natuurlijk: Zeg Het Anderen of u zou nog een review kunnen plaatsen via onderstaande link.
https://www.kiyoh.nl/djimmi/beoordelen/
Het vergt slechts 1 minuut van uw tijd.
BVD voor uw genomen tijd en moeite.