Menu
0

Verzending

Afhankelijk van de afmetingen van het pakket wordt uw bestelling van maandag t/m vrijdag verzonden met GLS of DHL.
In de regel wordt uw bestelling verzonden met GLS.
Alleen pakketten met een gordelomvang boven 300 cm (1x lengte + 2x hoogte + 2x breedte) worden met DHL verzonden.
In de praktijk zijn dit enkele kinderauto’s en fietsen.

Bezorging
Ruim 95% wordt de volgende werkdag bij de geadresseerde aangeboden.
De levertijd naar België en Duitsland is 1 á 2 werkdagen.
Op zaterdag wordt er ook bezorgd mits de status Voor 16.00u besteld - morgen in huis is.
U ontvangt in de loop van de dag een e-mail met de Track & Trace link van de zending.
Indien u uw bestelling op een specifieke dag wenst te ontvangen dan kunt u dit aangeven in de bestelprocedure onder het kopje "opmerkingen".

Verzendkosten
Gratis verzending m.u.v. enkele accessoires die alleen i.c.m. met een ander artikel kan worden besteld. Voor levering in België geldt een toeslag van € 3,95 en voor levering in Duitsland een toeslag van € 4,95.

Onderstaand meer informatie m.b.t. de procedures van GLS en DHL

GLS

Klantenservice GLS
Telefonisch: +31(0)885883800
E-mail: [email protected]

Algemeen
Ongeveer 95% van de verstuurde pakketten wordt de volgende werkdag of zaterdag geleverd.
Als u bij de 1e afleverpoging niet thuis bent ontvangt u een kaartje in de brievenbus en kunt u via de website kenbaar maken hoe u het pakket alsnog in ontvangst wilt nemen.

Track & Trace informatie

U ontvangt in uw e-mail een link met de Track & Trace informatie van GLS en de “Flex Delivery Service”.
Mocht u de Track & Trace link niet hebben ontvangen dan kunt u deze bij ons opvragen door een e-mail te zenden naar [email protected] of telefonisch contact op te nemen via +31(0)485520524 (maandag t/m vrijdag – 08.00u – 17.30u).
Klik HIER voor nadere informatie middels uw zendingsnummer.
U kunt ook gebruik maken van de “Flex Delivery Service”.
Bij de Flex Delivery service heeft u tot 00:00u de tijd om nog:
- een afwijkend afleveradres te kiezen
- een afwijkende aflever dag te kiezen
- uw pakket af te laten leveren bij één van de 800 GLS pakketshops
- uw pakket af te laten leveren bij een GLS Depot

Niet thuis bericht
Heeft u een “Niet Thuis Bericht” in uw brievenbus ontvangen dan kunt u HIER aangeven hoe u uw pakket in ontvangst wilt nemen.

Pakketshops GLS
Inmiddels is het aantal pakketshops van de GLS ruim 800.
Hoogstwaarschijnlijk zit er ook één bij u in de buurt zodat u het pakket hier af kan laten leveren en u zelf het pakket op een door u gewenst tijdstip af kunt halen.
Klik HIER om te kijken welke pakketshop bij u in de buurt zit.

GLS Depots
Klik HIER om te kijken welk depot bij u in de buurt zit.
PS. Let wel op de openingstijden van het desbetreffende depot om teleurstellingen te voorkomen.

Bezorgd niet ontvangen
Mocht de Track en Trace aangeven dat het pakket is bezorgd en u heeft uw pakket niet ontvangen dan kan het zijn dat de chauffeur uw pakket bij één van uw buren of elders in de straat heeft bezorgd en vergeten heeft om een kaartje bij u in de brievenbus te plaatsen.
Mocht dit niet zo zijn dan kan GLS een onderzoek (o.v.v. uw zendingsnummer) opstarten om uit te zoeken waar het pakket zich bevindt.
GLS heeft hier tot maximaal 5 werkdagen de tijd voor om dit uit te zoeken.
Gaarne wil ik u verzoeken om contact met Djimmi op te nemen voor een verdere afwikkeling.

DHL

Klantenservice DHL
Telefonisch: +31 (0)88 3454300
E-mail: [email protected]

Algemeen

Ongeveer 85% van de verstuurde pakketten wordt de volgende werkdag of zaterdag geleverd.
Als u bij de 1e afleverpoging niet thuis bent komt de chauffeur normaal de eerstvolgende werkdag om het pakket opnieuw aan te bieden.

Track & Trace informatie
U ontvangt in uw e-mail een link met de Track & Trace informatie van DHL.
Mocht u deze niet ontvangen hebben dan kunt u deze bij ons opvragen door een e-mail te zenden naar [email protected] of telefonisch contact op te nemen via +31(0)485520524 (maandag t/m vrijdag – 08.00u – 17.30u).
Klik HIER voor nadere informatie middels uw zendingsnummer.

Niet thuis bericht
Als u niet thuis bent op het moment van bezorging en uw pakket ook niet bij de buren is afgeleverd, dan wordt uw pakket volgende dag bij een DHL Service Point afgeleverd mits het pakket voldoet aan de maximale afmetingen.
U ontvangt een kaartje met een code in de brievenbus.
Met deze code kunt u via het zendingsnummer zien waar uw pakket wordt bezorgd.
U kunt er ook voor kiezen om uw pakket opnieuw thuis of bij uw buren te laten bezorgen.
U hebt dan de keuze uit verschillende data en tijdvakken overdag en in de avond.
Wilt kunt ook een ander DHL Service Point kiezen.
U kunt uw keuze tot 23:59 uur doorgeven.

Pakketshops DHL
Inmiddels is het aantal pakketshops van de DHL ruim 3750.
Hoogstwaarschijnlijk zit er ook één bij u in de buurt zodat u uw pakket hier af kan laten leveren en u zelf het pakket op een door u gewenst tijdstip af kunt halen.
Klik HIER om te kijken welke pakketshop bij u in de buurt zit.

Bezorgd niet ontvangen
Mocht de Track en Trace aangeven dat het pakket is bezorgd en u heeft uw pakket niet ontvangen dan kan het zijn dat de chauffeur uw pakket bij één van uw buren of elders in de straat heeft bezorgd en vergeten heeft om een kaartje bij u in de brievenbus te plaatsen.
Mocht dit niet zo zijn dan kan DHL een onderzoek (o.v.v. uw zendingsnummer) opstarten om uit te zoeken waar het pakket zich bevindt.
DHL heeft hier tot maximaal 5 werkdagen de tijd voor om dit uit te zoeken.
Gaarne wil ik u verzoeken om contact met Djimmi op te nemen voor een verdere afwikkeling.

Aangemeld - Zending nog niet ontvangen of verwerkt
Deze status is niet geheel correct omdat het pakket wel bij Djimmi is opgehaald (mits besteld voor 15.00u - 16.00u of 17.00u).
DHL is alleen nog niet in de gelegenheid geweest om het pakket te scannen en te verwerken.
De zending zal waarschijnlijk 1 dag vertraging oplopen.
Het advies is om via de Track en Trace van de zending te volgen.

ALGEMEEN

Tips
Wilt u niet dat uw pakket bij uw buren aangeboden wordt dan kunt u dit in het kopje Opmerkingen in de bestelprocedure vermelden zodat we hier rekening mee kunnen houden.
Indien u uw pakket op een bepaalde dag wilt ontvangen dan kunt u dit ook aangeven in het kopje Opmerkingen in de bestelprocedure.

Indien u afwezig bent op de bezorg dag dan zou u het pakket ook aan kunnen laten bieden op een alternatief afleveradres.

Het is ook mogelijk om uw pakket op uw werk af te laten leveren.
Vul dan bij het afleveradres in de bestelprocedure de naam van het bedrijf in en uw naam als contactpersoon.

Gebruikte Dozen
Djimmi.nl kan uw producten soms in gebruikte dozen leveren.
Dit om het milieu te sparen en natuurlijk ook om de kosten te drukken.

Ontvangst Bestelling
In het algemeen doet u er verstandig aan uw bestelling bij ontvangst te controleren op volledigheid en functionaliteit.
Dit om teleurstellingen te voorkomen als deze controle later voor een feestdag of verjaardag wordt uitgevoerd en er toch producten ontbreken, niet goed functioneren of beschadigd zijn.
Hieronder de passage in onze voorwaarden m.b.t. de procedure indien en er toch een product(en) ontbreken, niet goed functioneren of beschadigd zijn.

Sub 6.5
Indien een product defect of beschadigd blijkt te zijn direct na ontvangst of gebruik dan wil Djimmi.nl Koper verzoeken om dit per e-mail kenbaar te maken met een eventuele foto of video ter verduidelijking.
De foto of video kan dan via WhatsApp naar het volgende mobiel nummer worden verzonden +31 (0)6 22295553.
Na ontvangst van de mail en beoordeling zullen we de Koper verzoeken om het product te retourneren of in overleg op te laten halen door Djimmi.nl.
Na ontvangst en constatering van de klacht zal Djimmi.nl het product gerepareerd retour zenden of (indien reparatie niet mogelijk is) zal er een nieuw exemplaar worden geleverd.
De gemaakte verzendkosten door Koper zullen door Djimmi.nl worden gerestitueerd.
Indien blijkt dat het een gebruikersfout betreft dan zijn alle verzendkosten voor rekening van de Koper.
De gemaakte kosten voor retourzending door Djimmi.nl zullen aan Koper in rekening worden gebracht.
Na ontvangst van de betaling zal het betreffende product worden geretourneerd naar de klant.

Mocht u echter tevreden zijn over uw bestelling dan geldt natuurlijk: Zeg Het Anderen of u zou een review kunnen plaatsen via onderstaande links.
Kiyoh Review of Google Review.
Het vergt slechts 1 minuut van uw tijd.

BVD voor uw genomen tijd en moeite.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Zojuist toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Incl. btw en verzending:€0,00