VEEL OP WIELEN EN MEER... VOOR DE BESTE PRIJS!
 

Service

Djimmi.nl zal er alles aan doen om uw bestelling met de hoogst mogelijke zorg en aandacht in behandeling te nemen en af te ronden.
Mocht u onverhoopt toch nog ontevreden zijn over welke zaken dan ook dan zouden wij u vriendelijk willen verzoeken om ons hiervan schriftelijk, per e-mail info@djimmi.nl of WhatsApp  +31(0)6 22295553 o.v.v. uw klantnummer op de hoogte te stellen.
Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)485 520524.
Dit omdat wij met u naar een passende oplossing willen zoeken want tenslotte moet u als klant tevreden zijn!
Onze medewerker van de afdeling klachten zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is hier te vinden.
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hieronder onze richtlijnen m.b.t. de afwikkeling in bepaalde situaties.

Indien een product verkeerd geleverd, defect of beschadigd blijkt te zijn direct na ontvangst of gebruik dan wil Djimmi.nl u verzoeken om dit per e-mail service@djimmi.nl o.v.v. uw klantnummer kenbaar te maken met een eventuele foto of video ter verduidelijking.
De foto of video kan ook via Whatsapp +31 (0)6 22295553 worden verzonden o.v.v. uw klantnummer.
Na ontvangst van de mail of WhatsApp en beoordeling zullen we het product in overleg m.b.t. een geschikte dag op laten halen door onze vervoerder.
Na ontvangst en constatering van de klacht zal Djimmi.nl het product gerepareerd retour zenden of (indien reparatie niet mogelijk is) zal er een nieuw exemplaar worden geleverd.
Indien blijkt dat het een gebruikersfout betreft dan zijn alle verzendkosten voor rekening van de klant.
De gemaakte kosten voor retourzending door Djimmi.nl zullen aan u in rekening worden gebracht.
Na ontvangst van de betaling zal het betreffende product naar u worden geretourneerd.
U dient binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling gebreken, vermissingen van onderdelen of een verkeerd geleverd product(en) per e-mail service@djimmi.nl of WhatsApp  +31(0)6 22295553 o.v.v. uw klantnummer Djimmi.nl op de hoogte te stellen.

Djimmi.nl hanteert een garantietermijn van 2 jaar op functionaliteit m.u.v. slijtageonderden en 6 maanden op de accu en acculader.
Indien een product defect raakt en in aanmerking komt voor garantie dan wil Djimmi.nl Koper verzoeken om een gedetailleerde klachtomschrijving per e-mail service@djimmi.nl o.v.v. uw klantnummer kenbaar te maken met een eventuele foto of video ter verduidelijking.
De foto of video kan ook via whatsapp naar het volgende mobiel nummer worden verzonden +31 (0)6 22295553 o.v.v. uw klantnummer.
Na ontvangst van de mail en beoordeling zullen we in overleg met u een passende oplossing aanbieden.
Indien retourzending van het product aan de orde is dient u het betreffende product naar Djimmi.nl op uw kosten te retourneren.
Indien blijkt dat het een gebruikersfout betreft dan zijn alle verzendkosten voor rekening van de klant.
De gemaakte kosten voor retourzending door Djimmi.nl zullen aan u in rekening worden gebracht.
Na ontvangst van de betaling zal het product naar u worden geretourneerd.
Indien blijkt dat de klacht gegrond is dan zijn alleen de kosten van retourzending voor u.
Het product wordt dan kosteloos door Djimmi.nl naar u geretourneerd.

Mocht u zich niet met bovenstaande kunnen conformeren dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Djimmi.nl bij is aangesloten. Klik HIER voor de bevestiging.
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Voor een algemene handleiding voor de montage van fietsen kunt u HIER klikken.
Voor een algemene handleiding voor de montage van kinderauto's kunt u HIER klikken.